Communicatie interim

 

 

 

 

 

 

 

 

Communicatie (Interim)

Het communicatie vak is mede onder invloed van internet en social media marketing enorm dynamisch aan het worden. Kon de interim marketing manager 10 jaar geleden nog kiezen uit een 10-15 tal marketing communicatie middelen, heden ten dage zijn er meer dan 500 middelen beschikbaar. En het aantal groeit elke dag. Actueel blijven op het gebied van marketing communicatie is daardoor niet eenvoudig. Zelfs het onderwijs kan deze rat- race nauwelijks bijhouden. (zie www.reclametoolbox.nl)

Keuze maken uit meer dan 500 marcom middelen!!

Een groot full service marketing communicatie bureau met alle disciplines in eigen huis hebben nauwelijks meer bestaansrecht. De markt is enorm uitgedund. Kleine zelfstandige specialisten nemen de communicatie markt over. Het wordt hierdoor wel steeds lastiger voor een opdrachtgever om de juiste keuzes te maken.

De InterimMarketing communicatiemanager is breed en actueel opgeleid. Hij staat midden in de wereld van de hedendaagse marketing en communicatie en heeft een intensieve relatie met het hoger beroeps onderwijs. Door dynamische samenwerkingen met geselecteerde partners wordt kennis actueel gehouden en is er altijd toegang tot de best passende oplossing voor welke ambitieuze uitdaging dan ook.