Kees Hooft - Joan Harms - Franck Kuppers - Tjitte Wierda - Mike Gerrits

 

Consultants Hooft, Harms, Kuppers, Wierda, Gerrits

De consultants van InterimMarketing zijn zonder uitzondering ervaren professionals. Met passie en gedrevenheid helpen wij klanten om hun ambities waar te maken en gaan hierbij geen enkele uitdaging uit de weg. We zijn gewend om als team te functioneren en kunnen daardoor sneller en vooral met meer diepgang opdrachten uitvoeren. We zetten de noodzakelijke competentie en expertise in die op het juiste moment binnen een opdracht noodzakelijk is. De consultants hebben aantoonbare specifieke expertises maar zijn voor een deel ook generalist zodat ze goed overzicht kunnen houden over projecten.  Wij zorgen voor actuele scholing op ieders vakgebied om de kwaliteit van ons werk hoog te houden.

Franck Kuppers MBA

franck Kuppers

– Strategische marketingplanning
– Online marketing
– Propositie marketing en re- branding
– Marketing coaching

Franck studeerde internationale marketing aan de Universiteit in Hasselt (België). Hij heeft meer dan 20 jaar ervaring in sales, marketing en communicatie. In zijn loopbaan heeft hij diverse functies bekleed in sales, marketing en communicatie binnen internationale ondernemingen in binnen- en buitenland.

Branches: electronics, science, leisure, automotive, transport, zakelijke dienstverlening, reclame, zorg, verhuur, opleidingen.

Speerpunten: strategische marketing- en ondernemingsplannen, online marketing, re- branding, product introducties, sales-beleid plannen, communicatieplannen, multi- mediale communicatie. Sinds 2008 deeltijd docent Strategische Marketing Avans Hogeschool Breda en Den Bosch.

mike Mike Gerrits MM

– Verbeterings processen doorvoeren
– Coaching on the job en motivator

– Marketing en sales consultancy

Mike Gerrits heeft een bedrijfskundige opleiding op Nijenrode gevolgd. Hij heeft daarna nog een studie Master Marketing gedaan. Zowel nationale als internationale werkervaring in marketing en sales van (fast moving) consumer goods en business to business. Tevens ruim 10 jaar directeur geweest in de reclame branche. Huidige focus gericht op bedrijven/ organisaties die marktgerichter willen/ moeten opereren. Zeer sterk in het geaccepteerd en gemotiveerd krijgen van opdrachtgevers en hun medewerkers bij het bewandelen van een nieuwe koers. Sinds 2006 deeltijd docent Strategische Marketing Avans Hogeschool Breda en Den Bosch.

Branches: productie & handel, (zakelijke) dienstverlening, (semi) overheid.

Speerpunten: heldere strategische keuzes maken, medewerkers laten groeien, klanten binden door ze te boeien. Zorg dat vernieuwingsprocessen geaccepteerd en uitgevoerd worden. Fact + Figures + Feelings + Fun = Focus. Gedreven motivator.

tjitte Tjitte Wierda

– Business Development
– Concurrentie analyse
– Klanttevredenheid en klantwaarde onderzoek

Tjitte Wierda studeerde commerciële techniek aan de HTS autotechniek in Apeldoorn. Hij heeft meer dan 25 jaar ervaring in verkoop en marketing. In zijn loopbaan heeft hij diverse sales & marketing functies bekleed binnen internationale organisaties gericht op de Europese en Benelux markt.

Branches: ICT, koeltechniek, automotive- en truckindustrie.

Speerpunten: sales management &business development 

kees 2 Kees Hooft

– Business coaching 
– Leiderschap training
– Management coaching
– Team ontwikkeling
– Sales training

Kees is Leiderschapscoach, Senior trainer en oprichter van FeedForward. Hij heeft 15 jaar ervaring als coach en trainer voor managementteams en professionals. De 20 jaar daarvoor werkte hij internationaal in Inkoop-, Sales- en Management rollen. Hij studeerde na de HTS Bedrijfskader aan de Universiteit Hasselt (België). Hij koos als major Marketing in het kader van de MBA opleiding.  Certificeringen: Emotionele Intelligentie-, gedrag- en drijfveren analyses van TTI Succes Insights Benelux. SalesMax- en persoonlijkheidsanalyses van ASSESS Benelux.

Branches: Automotive-, technologie- service- en handelsbedrijven.

Speerpunten: Management-, Leiderschaps-, Sales- en Team Coaching.

Joan Joàn Harms

– Klantwaarde Specialist
– Interim Manager & Business Coach
– Change Management & Klantgerichtheid

Joàn Harms heeft diverse (internationale) strategische Sales en Marketingfuncties bekleed en heeft zich in de afgelopen jaren gespecialiseerd in Customer Engagement Management. Samen met organisaties creëert hij relevante klantwaarde verhoogt de klantgerichtheid waardoor hun klanten de gewenste contactmomenten beleven. Online én offline. Joàn legt daarmee de basis voor de doorlopende dialoog tussen klant, organisatie en merk met verhoogde klanttevredenheid en klantloyaliteit als resultaat. Mede door de leergang Bedrijfskunde plaatst Joàn oplossingen in breed bedrijfskundige perspectief.Joàn helpt uw organisatie met de succesvolle transformatie door klantgerichtheid als strategische activiteit in te zetten en deze concreet te vertalen naar operationeel resultaat.

Speerpunten: klantwaarde, klantgerichtheid, klanttevredenheid, klantloyaliteit