Marketing interim

 

 

 

 

 

 

 

Marketing en marketing communicatie is de laatste jaren sterk veranderd. Van eenrichtingsverkeer van zender naar ontvanger via bijvoorbeeld media als tv, krant of radio naar on en offline interactie én beleving bij eindgebruikers. Dé buzz woorden van nu zijn ‘challenges en experiences’. Marketing consultants anno nu hebben een brede achtergrond én bezitten actuele kennis.

Van strategie ontwikkeling, markten, concurrentievoordeel, positionering, verkoopkanalen, propositie, (eind)gebruikers, communicatie / reclame en new media.Van off- line marketing tot webmarketing en in-game advertising. Voor een optimaal resultaat werkt InterimMarketing als marketing bureau daarom zowel in individuele specialistvorm als in teamvorm. De marketing adviseur niet alleen naar het nu maar vooral naar de toekomst van opdrachtgevers.

Customer journey

Het marktgericht denken, het customer relationship marketing staat vandaag de dag centraal. Succesvolle organisaties zorgen voor een interessante “customer journey” waarbij de doelgroep echt geraakt wordt. Creativiteit van de marketing consultant komt hier duidelijk in beeld

Klantwaarde creëren

In de hedendaagse marketing strategie staat exact omschreven welke klantwaarde aan welke klanten geleverd moet worden. Om zo helder te positioneren is marktoriëntatie als bedrijfscultuur essentieel. De gekozen doelmarkt, de waarde propositie, de wijze waarop deze waarde wordt geleverd, segmentatie, targeting en brainpositioning. De marketing strategie geeft antwoord op; wie je doelgroep is, hoe je die bereikt en wat je daar voor nodig hebt. De klant centraal in denken en doen.

InterimMarketing specialisten zijn gepassioneerde marketeers en vertalen de ambities en de doelstellingen naar concrete marketingplannen en activiteiten. Een marketing plan wordt meestal opgesteld vanuit een bedrijfsplan, businessplan of ondernemingsplan. U krijgt altijd een interim marketing manager met een brede branche achtergrond, met de ervaring van talloze intervisies, waardoor u vakkundig ondersteund wordt met het verbeteren van uw klantwaarde

“De – customer journey – mag geen reis van tegenstellingen zijn voor de klant”