Bel ons nu

073 - 611 15 94

B-art gietvloerboutique

Omschrijving van de interim opdracht

Voor B-art heeft onze interim marketeer Werner van Beusekom de merkpositionering geschreven. Hij bedacht voor hen B-art Gietvloerboutique. Op basis van zijn strategie zijn vervolgens een nieuwe logo, nieuwe beeldtaal, website en pay-off ontwikkeld.

Duur opdracht

3 maanden

Doelen

Nieuwe en onderscheidende merkpositionering vinden.

Resultaten

B-art Gietvloerboutique heeft door de aangescherpte merkpositionering een nog stevigere positie in de markt verworven.

Ontdek onze Interim Marketing diensten

Over de verantwoordelijke

Werner van Beusekom van Interim Marketing
Werner van Beusekom partner interim marketing

Andere projecten

Strypes

Tijdelijke vervanging van de marketing manager in Bulgarije

Streamit

Aanscherpen van de merkstrategie inclusief extra ondersteuning
DLL pand Eindhoven

DLL

Sinds 2012 zijn er al zo’n 12 verschillende opdrachten vervuld bij DLL

Knaapen

Ontwikkeling wervingscampagne en aanscherpen merkstrategie

Ondersteuning nodig?

Neem contact met ons op. We luisteren graag naar je hulpvraag. 

Merken waarvoor Interim Marketing onder meer werkt