Bel ons nu

073 - 611 15 94

FREO

Omschrijving van de interim opdracht

Freo was voorheen een consumentenlabel van DLL. Inmiddels valt dit direct onder de Rabobank Groep. Nancy Weststrate startte in 2012 bij Freo met de opdracht het MerkDNA van Freo te herijken en een strategisch marketing communicatieplan te schrijven om het imago van Freo te verbeteren en de juiste doelgroep aan te spreken.

Dit resulteerde in de lancering van een website die volledig was geënt op basis van content marketing (in die tijd uniek!): gewoonovergeld.nl. Deze website was zodanig ‘groot’ geworden (inclusief redactie, content creatie door externe schrijvers, filmpjes, video etc) dat er een functie is gecreëerd. Deze medewerker heeft Nancy een paar jaar later vervangen tijdens haar zwangerschapsverlof.

Duur opdracht

Het startte voor 3 maanden maar liep uit tot een jaar en 5 maanden.

Doelen

  • Imago van Freo te verbeteren
  • De juiste doelgroep aan te spreken
  • Educatie over geld, aan de doelgroep

Resultaten

  • Imago verbetering
  • Betere educatie over geld voor de doelgroep
  • Lancering website gewoonovergeld

Ontdek onze Interim Marketing diensten

Over de verantwoordelijke

Nancy Weststrate van Interim Marketing
Nancy Weststrate interim marketing

Andere projecten

Strypes

Tijdelijke vervanging van de marketing manager in Bulgarije

Streamit

Aanscherpen van de merkstrategie inclusief extra ondersteuning
DLL pand Eindhoven

DLL

Sinds 2012 zijn er al zo’n 12 verschillende opdrachten vervuld bij DLL

Knaapen

Ontwikkeling wervingscampagne en aanscherpen merkstrategie

Ondersteuning nodig?

Neem contact met ons op. We luisteren graag naar je hulpvraag. 

Merken waarvoor Interim Marketing onder meer werkt