Bel ons nu

073 - 611 15 94

Hutten

Omschrijving van de interim opdracht

Interim marketing startte met het aanscherpen van de merkpositionering voor de business unit care & cure. Onze marketeer Werner van Beusekom had dit namelijk ook al een keer gedaan voor concurrent en marktleider Van Hoeckel (onderdeel van de Sligro Group). Nadat hij deze vastomlijnde opdracht succesvol had voltooid, kreeg Werner de vraag om het Gastvrijheidsarchitectuur-boekje te herschrijven en een gastvrijheidsmodel erbij te ontwikkelen.

Duur opdracht

8 maanden

Doelen

Merpositonerinig voor business unit care & cure aanscherpen. Herschrijven van het Gastvrijheidsarchitectuur-boekje inclusief een bijbehorend gastvrijheidsmodel ontwikkelen.

Resultaten

Een aangescherpte positionering voor care & cure business unit, een ge-update versie van het Gastvrijheidsarchitectuur-boekje inclusief een bijpassend gastvrijheidsmodel

Gastvrijheidsarchitectuur-boekje

Onze interim marketeer Werner van Beusekom werd voor deze opdracht gevraagd omdat hij ervaring heeft met het schrijven van een marketingboek (Who is Accountable?) en het ontwikkelen van diverse modellen (Reclametoolbox en Eventtoolbox). Daarnaast is hij docent is aan de Avans waar hij o.a. het vak gastvrijheid doceert. Alles bij elkaar de ideale kandidaat om Hutten te helpen bij het schrijven van het Gastvrijheidsarchitectuur-boekje.

Ontdek onze Interim Marketing diensten

Over de verantwoordelijke

Werner van Beusekom van Interim Marketing
Werner van Beusekom partner interim marketing

Andere projecten

Strypes

Tijdelijke vervanging van de marketing manager in Bulgarije

Streamit

Aanscherpen van de merkstrategie inclusief extra ondersteuning
DLL pand Eindhoven

DLL

Sinds 2012 zijn er al zo’n 12 verschillende opdrachten vervuld bij DLL

Knaapen

Ontwikkeling wervingscampagne en aanscherpen merkstrategie

Ondersteuning nodig?

Neem contact met ons op. We luisteren graag naar je hulpvraag. 

Merken waarvoor Interim Marketing onder meer werkt