Bel ons nu

073 - 611 15 94

IT Pro

Omschrijving van de interim opdracht

Van IT Pro kreeg Interim Marketing twee opdrachten. Opdracht één: schrijf merkpositionering die precies ons unieke karakter communiceert en scherp het merkconcept aan zodat we een aantrekkelijker merk zijn voor nieuwe medewerkers. Opdracht twee: ontwikkelen een wervingscampagne gericht op IT-ers.

Duur opdracht

4 maanden

Doelen

Schrijf een nieuwe merkpositionering, ontwikkel een bijpassend merkconcept en bedenk een wervingscampagne die ons als aantrekkelijke werkgever etaleert.

Resultaten

Een merkconcept precies zegt wat IT Pro uniek maakt. Drie nieuwe medewerkers binnen 2 maanden.

Merkconcept

Na het schrijven van de merkpositionering heeft Interim Marketing een merkconcept ontwikkeld en een strategisch communicatieplan geschreven. De productie van de communicatiemiddelen en contentcreatie pakt IT Pro zelf op. Het strategisch communicatieplan vormt hierbij altijd het uitgangspunt.

 

Harm Dovens

Werner van Beusekom heeft ons voortreffelijk geholpen aan een unieke merkpositionering.

Ontdek onze Interim Marketing diensten

Over de verantwoordelijke

Werner van Beusekom van Interim Marketing
Werner van Beusekom partner interim marketing

Andere projecten

Strypes

Tijdelijke vervanging van de marketing manager in Bulgarije

Streamit

Aanscherpen van de merkstrategie inclusief extra ondersteuning
DLL pand Eindhoven

DLL

Sinds 2012 zijn er al zo’n 12 verschillende opdrachten vervuld bij DLL

Knaapen

Ontwikkeling wervingscampagne en aanscherpen merkstrategie

Ondersteuning nodig?

Neem contact met ons op. We luisteren graag naar je hulpvraag. 

Merken waarvoor Interim Marketing onder meer werkt