Bel ons nu

073 - 611 15 94

Knaapen

Omschrijving van de interim opdracht

Onze interim marketeer Werner van Beusekom kreeg van Knaapen de opdracht om een passende employer value propositon te vinden om daar vervolgens een passende wervingscampagne bij te bedenken. In navolging van de wervingscampagne kreeg hij de opdracht om de merkpositionering aan te scherpen.

 

Duur opdracht

Twee maanden. Bedenken van Empoyer value proposition en schrijven van het activatieplan. Drie maanden voor het aanscherpen van de merkpositionering.

Doelen

Minimaal 14 vacatures vullen via de wervingscampagne.

Resultaten

Veertig nieuwe medewerkers geworven.

Meer details over de opdracht

Om de gewenste groei te realiseren was Knaapen op zoek naar nieuwe collega’s. Via een (crossmediale) wervingscampagne moesten de openstaande vacatures ingevuld worden vóór de start van de bouwvak.

Voor de beoogde wervingscampagne was nog geen employer value proposition (EVP) bedacht. Wel waren er al een aantal filmpjes opgenomen die als teaser van de campagne moesten dienen. Dit materiaal moest behouden blijven én ingezet worden. Verder moest de wervingscampagne authentiek en onderscheidend zijn. En bij voorkeur past deze bij de pay-off ‘overal thuis’. 

Ten aanzien van merkpostionering moest deze zeggen wat Knaapen uniek maakt.

'Alsof je thuis bent' voelt voor Knaapen als een maatwerk jas.

Ceo, Bart Knaapen

Ontdek onze Interim Marketing diensten

Over de verantwoordelijke

Werner van Beusekom van Interim Marketing
Werner van Beusekom partner interim marketing

Andere projecten

Strypes

Tijdelijke vervanging van de marketing manager in Bulgarije

Streamit

Aanscherpen van de merkstrategie inclusief extra ondersteuning
DLL pand Eindhoven

DLL

Sinds 2012 zijn er al zo’n 12 verschillende opdrachten vervuld bij DLL

Knaapen

Ontwikkeling wervingscampagne en aanscherpen merkstrategie

Ondersteuning nodig?

Neem contact met ons op. We luisteren graag naar je hulpvraag. 

Merken waarvoor Interim Marketing onder meer werkt