Bel ons nu

073 - 611 15 94

Werner van Beusekom

Werner van Beusekom partner interim marketing
Werner van Beusekom
Merk- en communicatiestrateeg / partner Interim Marketing
B9750205B9750205
Werner van Beusekom partner interim marketing

Over Werner van Beusekom

“Hoi ik ben Werner,

Al ruim 20 jaar help ik merken bij het kiezen van een unieke merkpositionering, het ontwikkelen van onderscheidende merkconcepten én het bedenken van conversie verhogende merkactivaties. Ook help ik merken steeds vaker bij het bepalen van een employer value proposition en het bedenken van een wervingscampagne.

Meerdere merkconcepten waarvan ik de strategische basis heb gelegd, hebben (bekende) reclameprijzen gewonnen of waren hiervoor genomineerd. Denk aan een Esprix, San Accent en 3x een Bonk. Bij diverse reclamebureaus heb ik in de directie gezeten en sta ik aan de wieg van de groei en het behaalde succes.

Verder geef ik les aan de Avans (1 á 2 blokken per jaar). Daar doceer ik marketing en communicatie. Ook ben ik auteur van de Reclametoolbox en het boek Who is Accountable?“. Dit boek was in 2019 één van de elf genomineerden voor de PIM Marketingliteraruurprijs.

Samenwerking

Interesse in samenwerking? Neem dan vrijblijvend contact met Werner op. Je kunt hem het beste bereiken via werner@interimmarketing.nl of 06 81 18 39 70. Heb je een algemene vraag voor Interim Marketing? Klik dan op de button hieronder.

Samenvatting

Merkpositioneringen, doelgroepanalyses, customer journeys, ontwikkelen contentmarketing strategie, activatie- en wervingscampagnes, employer branding strategieën, concepten bedenken, merknamen en pay-offs bedenken, leiding geven, inspireren
Food, retail, automotive, logistiek, IT, reclame, industrie, non-profit, high tech, bouw, zorg, onderwijs, events, zakelijk dienstverlening, recreatie, hospitality
Analytisch
Doelgericht
Creatieve conceptdenker
Creatief maar gestructureerd
Crossmediaal en digitaal georiënteerd
Reclameprijzen gewonnen
Auteur van boek en tool
Docent Avans Hogeschool

Projecten

Streamit

Aanscherpen van de merkstrategie inclusief extra ondersteuning

Knaapen

Ontwikkeling wervingscampagne en aanscherpen merkstrategie

New Brand Activators

Extra ondersteuning bij merkstrategie en ondersteuning als directielid

Nedschroef (Machinery)

Strategisch online communicatieplan, EVP bedenken en wervingscampagne ontwikkelen

IT Pro

Herschrijven merkstrategie, ontwikkeling merkconcept en wervingscampagne

Industry Cuijk service bioscoop

Communicatie- en merkactivatieplan schrijven

Roem Events

Merkpositionering aanscherpen, pay-off bedenken en twee dagen per week marketingondersteuning bieden

Bata Industrials

Feasibility onderzoek voor specifiek product in de zorg en schoonmaakbranche

Hutten

Merkstrategie van business unit care & cure schrijven. Boekje Gastvrijheidsarchitectuur herschrijven

B-art gietvloerboutique

Merkpositionering schrijven, pay-off bedenken en merkconcept ontwikkelen

Bumbal

Merkpositionering schrijven, pay-off bedenken en merkconcept ontwikkelen

Midpoint Brabant

Strategisch communicatieplan schrijven

Mémorta

Voor Mémorta hebben we twee merken gepositioneerd en twee merkconcepten ontwikkeld

Hearingcoach software

Merkpositionering schrijven, pay-off bedenken, website ontwikkelen en merkactivatie bedenken

Streamit

Aanscherpen van de merkstrategie inclusief extra ondersteuning

Knaapen

Ontwikkeling wervingscampagne en aanscherpen merkstrategie

New Brand Activators

Extra ondersteuning bij merkstrategie en ondersteuning als directielid

Nedschroef (Machinery)

Strategisch online communicatieplan, EVP bedenken en wervingscampagne ontwikkelen

IT Pro

Herschrijven merkstrategie, ontwikkeling merkconcept en wervingscampagne

Industry Cuijk service bioscoop

Communicatie- en merkactivatieplan schrijven

Roem Events

Merkpositionering aanscherpen, pay-off bedenken en twee dagen per week marketingondersteuning bieden

Bata Industrials

Feasibility onderzoek voor specifiek product in de zorg en schoonmaakbranche

Hutten

Merkstrategie van business unit care & cure schrijven. Boekje Gastvrijheidsarchitectuur herschrijven

B-art gietvloerboutique

Merkpositionering schrijven, pay-off bedenken en merkconcept ontwikkelen

Bumbal

Merkpositionering schrijven, pay-off bedenken en merkconcept ontwikkelen

Midpoint Brabant

Strategisch communicatieplan schrijven

Mémorta

Voor Mémorta hebben we twee merken gepositioneerd en twee merkconcepten ontwikkeld

Hearingcoach software

Merkpositionering schrijven, pay-off bedenken, website ontwikkelen en merkactivatie bedenken

Profielen van andere marketeers

Nancy Weststrate interim marketing

Nancy Weststrate

€95,- (vanaf)

Werner van Beusekom partner interim marketing

Werner van Beusekom

€95,- (vanaf)

Profielfoto Marco Diks

Marco Diks

€95,- (vanaf)

Franck Kuppers Interim Marketeer

Franck Kuppers

€95,- (vanaf)

Ontdek onze Interim Marketing diensten