New Brand Activators

Omschrijving van de interim opdracht

Bij New Brand Activators is onze interim marketeer Werner van Beusekom als interim merkstrateeg begonnen. In die rol was hij verantwoordelijk voor alle strategische vraagstukken van klanten. Na 2 jaar werd hij de Strategic Account Director. Hierdoor werd hij eindverantwoordelijk voor zowel de merkstrategie van klanten, de business van het reclamebureau alsook het aansturen van het account- en projectmanagers.

Duur opdracht

3.5 jaar/ 3 tot 5 dagen per week

Doelen

Helpen bouwen aan een prijswinnend reclamebureau, een werkwijze voor merkstrategie introduceren en verkopen. Daarnaast klanten helpen aan een succesvolle merkpositionering en/of conversieverhogende reclamecampagne.

Resultaten

Gewonnen awards: Esprix (brons), 3x Bonk, 2x SAN nominatie. En natuurlijk spraakmakend werk en zeer tevreden klanten.

Merken waaraan interim marketeer Werner van Beusekom gewerkt heeft bij New Brand Activators

  • Sligro Food Group (merkstrategie)
  • Jumbo (merkactivatie)
  • Royal Canin (communicatietactiek en merkactivaties)
  • Burkely Bags (merkstrategie)
  • De Dames van Hurkmans (merkstrategie en merkactivaties)
  • Vinci Facilities (merkstrategie)
  • PSV Supportersvereniging (merkstrategie)
  • AAE (merkstrategie)
  • Anker Palletgroep (merkstrategie)
  • De Rooi Pannen (merkstrategie)
  • ZiN Inspiratielab (merkstrategie)
  • AAS Schadeherstel (merkstrategie)
  • Only for men (merkactivatie)
  • Luxlight (merkstrategie)
  • Illumy (merkstrategie)
  • Van Hoeckel (merkstrategie)
  • Van de Beeten (merkstrategie)
  • Love Brands (merkstrategie)
  • Victoria Mengvoeders (merkstrategie en merkactivaties)
  • ROC De Leijgraaf (merkstrategie)
  • Logistiekconcurrent (merkstrategie)
  • FindFactory (merkstrategie)
  • Mplooy (merkstrategie)
  • i-Team (merkstrategie)

 

In vrijwel alle gevallen was Werner de sparringpartner van de art director.

Over de verantwoordelijke

Ontdek onze Interim Marketing diensten

Andere projecten

DLL pand Eindhoven

DLL

Sinds 2012 zijn er al zo’n 12 verschillende opdrachten vervuld bij DLL

Koninklijke Nedschroef

Merkstrategie bepalen. communicatieplan schrijven, key visuals bedenken en maken

Strypes

Tijdelijke vervanging van de marketing manager in Bulgarije

Picnic workshop

Workshop Aan de slag met Klantbeleving door Gaby Remmers en Nancy Weststrate

Ondersteuning nodig?

Neem contact met ons op. We luisteren graag naar je hulpvraag. 

Merken waarvoor Interim Marketing onder meer werkt