Willemijn heeft als Senior International Brand Manager het Jaar van Rembrandt georganiseerd in samenwerking met het Rijksmuseum. Er zijn verscheidene activiteiten georganiseerd en limited edition items op de markt gebracht om de schilder Rembrandt van Rijn te eren en tevens het 120 jarig bestaan van het kunstschilder-verf-merk Rembrandt te vieren. Onderdeel van het jaar was het ontwikkelen van een speciaal logo voor het Rembrandt jaar welke is gebruikt voor verschillende communicatie uitingen.
Daarnaast is een zeer grote en aspirerende schilderkist op de markt gebracht, waar slechts 120 exemplaren van zijn gemaakt, één voor ieder jaar dat het merk bestaat. Alle kisten zijn voorzien van een jaartal en daarmee enorm gewild met als resultaat dat alle kisten binnen 1,5 dag waren uitverkocht!
Toppunt van dit Jaar van Rembrandt was een diner met alle ambassadeurs en winnaars van een wereldwijde online schilderwedstrijd in de eregalerij van het Rijksmuseum,
onder de Nachtwacht van Rembrandt.
De opdracht speelde zich af gedurende het Rembrandt jaar met een half jaar voorbereiding en het organiseren van het diner in het Rijksmuseum in de periode erna.
Leo van Wuijckhuijse, Export Aria Manager Asia-Pacific at Royal Talens
Neem contact met ons op. We luisteren graag naar je hulpvraag.