



![2920 [Omgezet]](https://interimmarketing.nl/wp-content/uploads/2022/07/STREAMIT_INTERIM_MARKETING_KLEDING.jpg)





Aanvankelijk zijnde interim marketeer Werner van Beusekom en Evelien Baert bij Streamit gestart met het vinden van een passende, scherpe en unieke merkpositionering. Dit was een afgekaderd merkpositioneringstraject tegen een fixed fee. In essentie hebben we toen via dit traject de merkbelofte ‘rock solid audio solutions’ gevonden. Dit vormde de basis voor het nieuwe merkconcept. Ook hier staat Interim Marketing aan de wieg van het merkconcept. Daarna zijn we gevraagd om de communicatie verder op- en uit te bouwen. Dat doen we nu één dag per week. Hierbij helpt interim marketeer Timon van der Wal bij het maken van motion en multimedia.
Op basis van een ‘Rock Solid’ merkpositioneringstraject heeft Interim Marketing het merkconcept uitgerold naar unieke en krachtige beeldtaal en een opgefriste branding. Een solide fundament om de komende jaren op voort te borduren.
Merkpositionering aanscherpen, merkconcept ontwikkelen, nieuwe website bouwen, communicatietactiek schrijven en content maken, delen en meten. Dit heeft geleid tot een betere merkprofilering van het merk Streamit met opvallende beeldtaal, maar met behoud van herkenning.
Betere profilering van het merk Streamit, meer zichtbaarheid op social media en meer aanvragen van potentiële klanten.
Na het strategisch traject zijn wij Streamit gaan helpen met het uitbouwen en onderhouden van de communicatie. Dat doen wij op locatie bij de klant. We maken feitelijk onderdeel uit van het Streamit team. Zo heeft onze interim marketeer Werner van Beusekom zijn eigen kantoor en zelfs een eigen Streamit e-mailadres.
Streamit is overigens een klein bedrijf met vier vaste medewerkers. Het is dus een klein bedrijf wat desondanks toch de expertise van Interim Marketing inzet.
Naast het bedenken en maken van communicatiemiddelen zorgen we bij Interim Marketing ook voor andere soorten ondersteuning. Zo is onze interim marketeer Werner van Beusekom mee naar de ISE-beurs in Barcelona gegaan. Dit vanuit de rol als marketeer en in de dubbelfunctie van sales medewerker.
Het grote voordeel hiervan is dat Werner bestaande en potentiële klanten heeft gesproken. Dit heeft geleid tot waardevolle klantinzichten. Zo heeft hij o.a. gehoord wat veel gestelde vragen zijn, heeft hij gevraagd wat klanten van de Streamit producten vonden, heeft hij gepolst welke media zij gebruiken én wat ze er in willen zien en/of lezen. Geweldige informatie voor een marketeer.
DGA, Johan van der Stoel
Neem contact met ons op. We luisteren graag naar je hulpvraag.