Onze interim marketeer Werner van Beusekom kreeg van Knaapen de opdracht om een passende employer value propositon te vinden om daar vervolgens een passende wervingscampagne bij te bedenken. In navolging van de wervingscampagne kreeg hij de opdracht om de merkpositionering aan te scherpen.
Twee maanden. Bedenken van Empoyer value proposition en schrijven van het activatieplan. Drie maanden voor het aanscherpen van de merkpositionering.
Minimaal 14 vacatures vullen via de wervingscampagne.
Veertig nieuwe medewerkers geworven.
Om de gewenste groei te realiseren was Knaapen op zoek naar nieuwe collega’s. Via een (crossmediale) wervingscampagne moesten de openstaande vacatures ingevuld worden vóór de start van de bouwvak.
Voor de beoogde wervingscampagne was nog geen employer value proposition (EVP) bedacht. Wel waren er al een aantal filmpjes opgenomen die als teaser van de campagne moesten dienen. Dit materiaal moest behouden blijven én ingezet worden. Verder moest de wervingscampagne authentiek en onderscheidend zijn. En bij voorkeur past deze bij de pay-off ‘overal thuis’.
Ten aanzien van merkpostionering moest deze zeggen wat Knaapen uniek maakt.
Neem contact met ons op. We luisteren graag naar je hulpvraag.