

“Hallo,
Ik ben Werner, mede-oprichter van Interim Marketing. Bij Interim Marketing werken we graag samen met andere interim marketeers op het gebied van (digitale) communicatiestrategie, merkpositionering, concept development, merkactivaties en wervingscampagnes.
Zelf heb ik meer dan 22 jaar ervaring in het helpen van merken bij het kiezen van een onderscheidende en unieke merkpositionering, het ontwikkelen van nieuwe merken, het herpositioneren van bestaande merken en het bedenken van conversieverhogende merkactivaties en/of wervingscampagnes. Van bekende consumentenmerken tot aan gerenommeerde b2b-merken.
Meerdere merkconcepten waarvan ik de strategische basis heb gelegd, hebben reclameprijzen gewonnen of waren hiervoor genomineerd, zoals een Esprix, San Accent en Bonk (3x). Bij diverse reclamebureaus heb ik in de directie gezeten en ben ik mede-verantwoordelijk voor de opbouw, groei en behaalde successen.
Naast mijn werkzaamheden als interim marketeer heb ik in de avonduren (bijna 4 jaar) les gegeven aan de Avans. Ook ben ik auteur van de Reclametoolbox en het boek ‘Who is Accountable?’ waarin we het SAMACO-model introduceren. Dit boek was in 2019 één van de 11 genomineerden voor de PIM Marketingliteratuurprijs. Luister hier naar de NotebookLM podcast over het boek.
Tot slot fotografeer ik. In 2019 heb ik de National Geographic fotowedstrijd gewonnen. Daarnaast maak ik veel vrij werk wat in galleries hangt. Maar ook maak ik advertisingfoto’s en key visuals. De bedachte ideeën kan ik dus vaak ook op hoogstaand niveau fotograferen. Uiteraard werk ik hierbij altijd samen met collega art directors, beeldbewerkers, stylisten en CGI-specialsten. Op deze website kun je werk van me zien www.wernervanbeusekom.com.
Interesse in samenwerking? Of interesse om samen te werken met een samengesteld Interim Marketing team? Neem dan vrijblijvend contact ons op. Je kunt ons het beste bereiken via contact@interimmarketing.nl of bel 073-6111594. Heb je een algemene vraag voor Interim Marketing? Klik dan op de button hieronder.