Werner van Beusekom

Werner van Beusekom
Merk- en communicatiestrateeg
B9750205B9750205

Over Werner van Beusekom

“Hallo,

Ik ben Werner, mede-oprichter van Interim Marketing. Bij Interim Marketing werken we graag samen met andere interim marketeers op het gebied van (digitale) communicatiestrategie, merkpositionering, concept development, merkactivaties en wervingscampagnes.

Zelf heb ik meer dan 22 jaar ervaring in het helpen van merken bij het kiezen van een onderscheidende en unieke merkpositionering, het ontwikkelen van nieuwe merken, het herpositioneren van bestaande merken en het bedenken van conversieverhogende merkactivaties en/of wervingscampagnes. Van bekende consumentenmerken tot aan gerenommeerde b2b-merken. 

Meerdere merkconcepten waarvan ik de strategische basis heb gelegd, hebben reclameprijzen gewonnen of waren hiervoor genomineerd, zoals een Esprix, San Accent en Bonk (3x). Bij diverse reclamebureaus heb ik in de directie gezeten en ben ik mede-verantwoordelijk voor de opbouw, groei en behaalde successen.

Naast mijn werkzaamheden als interim marketeer heb ik in de avonduren (bijna 4 jaar) les gegeven aan de Avans. Ook ben ik auteur van de Reclametoolbox en het boek ‘Who is Accountable?’ waarin we het SAMACO-model introduceren. Dit boek was in  2019 één van de 11 genomineerden voor de PIM Marketingliteratuurprijs. Luister hier naar de NotebookLM podcast over het boek.

Tot slot fotografeer ik. In 2019 heb ik de National Geographic fotowedstrijd gewonnen. Daarnaast maak ik veel vrij werk wat in galleries hangt. Maar ook maak ik advertisingfoto’s en key visuals. De bedachte ideeën kan ik dus vaak ook op hoogstaand niveau fotograferen. Uiteraard werk ik hierbij altijd samen met collega art directors, beeldbewerkers, stylisten en CGI-specialsten. Op deze website kun je werk van me zien www.wernervanbeusekom.com.

Samenwerking

Interesse in samenwerking? Of interesse om samen te werken met een samengesteld Interim Marketing team? Neem dan vrijblijvend contact ons op. Je kunt ons het beste bereiken via contact@interimmarketing.nl of bel 073-6111594. Heb je een algemene vraag voor Interim Marketing? Klik dan op de button hieronder.

Contact opnemen

Kernkwaliteiten

Merkpositioneringen, doelgroepanalyses, customer journeys, ontwikkelen contentmarketing strategie, activatie- en wervingscampagnes, employer branding strategieën, concepten bedenken, merknamen en pay-offs bedenken, inspireren
Food, retail, automotive, logistiek, IT, reclame, industrie, non-profit, overheid, high tech, bouw, zorg, onderwijs, events, zakelijk dienstverlening, recreatie. leisure, hospitality
SAMACO consultant
Creatieve conceptdenker
Beelddenker (en -maker)
Analytisch
Doelgericht
Digitaal georiënteerd
Reclameprijzen gewonnen
Auteur van boek en tool
Docent Avans Hogeschool
Award winning fotograaf

Projecten

Koninklijke Nedschroef

Merkstrategie bepalen. communicatieplan schrijven, key visuals bedenken en maken

Knaapen

Ontwikkeling wervingscampagne en aanscherpen merkstrategie

Mémorta

Voor Mémorta hebben we twee merken gepositioneerd en twee merkconcepten ontwikkeld

Aeon Plaza Hotels

Merkstrategie aanscherpen, wervingscampagne en merkactivatie ontwikkelen.

Streamit

Aanscherpen van de merkstrategie inclusief extra ondersteuning

Postillion hotels

Merkpositionering aanscherpen

IT Pro

Herschrijven merkstrategie, ontwikkeling merkconcept en wervingscampagne

Store3D

Merkpositionering en communicatieplan schrijven

Gemeente Dongen

Pay-off bedenken, EVP bedenken, kernverhaal schrijven en concept key visual bedenken.

Accessibility

Pay-off bedenken, kernverhaal schrijven en concept key visual bedenken.

City Resort & Fitland

Herpositioneren Fitland, Fitland XL loskoppelen en omdopen naar een nieuw merkconcept met de naam City Resort

New Brand Activators

Extra ondersteuning bij merkstrategie en ondersteuning als directielid

Industry Cuijk service bioscoop

Communicatie- en merkactivatieplan schrijven

Roem Events

Merkpositionering aanscherpen, pay-off bedenken en twee dagen per week marketingondersteuning bieden

Bata Industrials

Feasibility onderzoek voor specifiek product in de zorg en schoonmaakbranche

DiTOIL

Merkpositionering schrijven, pay-off bedenken en key visuals bedenken

Hutten

Merkstrategie van business unit care & cure schrijven. Boekje Gastvrijheidsarchitectuur herschrijven

B-art gietvloerboutique

Merkpositionering schrijven, pay-off bedenken en merkconcept ontwikkelen

Bumbal

Merkpositionering schrijven, pay-off bedenken en merkconcept ontwikkelen

Hearingcoach software

Merkpositionering schrijven, pay-off bedenken, website ontwikkelen en merkactivatie bedenken

Midpoint Brabant

Strategisch communicatieplan schrijven

Koninklijke Nedschroef

Merkstrategie bepalen. communicatieplan schrijven, key visuals bedenken en maken

Knaapen

Ontwikkeling wervingscampagne en aanscherpen merkstrategie

Mémorta

Voor Mémorta hebben we twee merken gepositioneerd en twee merkconcepten ontwikkeld

Aeon Plaza Hotels

Merkstrategie aanscherpen, wervingscampagne en merkactivatie ontwikkelen.

Streamit

Aanscherpen van de merkstrategie inclusief extra ondersteuning

Postillion hotels

Merkpositionering aanscherpen

IT Pro

Herschrijven merkstrategie, ontwikkeling merkconcept en wervingscampagne

Store3D

Merkpositionering en communicatieplan schrijven

Gemeente Dongen

Pay-off bedenken, EVP bedenken, kernverhaal schrijven en concept key visual bedenken.

Accessibility

Pay-off bedenken, kernverhaal schrijven en concept key visual bedenken.

City Resort & Fitland

Herpositioneren Fitland, Fitland XL loskoppelen en omdopen naar een nieuw merkconcept met de naam City Resort

New Brand Activators

Extra ondersteuning bij merkstrategie en ondersteuning als directielid

Industry Cuijk service bioscoop

Communicatie- en merkactivatieplan schrijven

Roem Events

Merkpositionering aanscherpen, pay-off bedenken en twee dagen per week marketingondersteuning bieden

Bata Industrials

Feasibility onderzoek voor specifiek product in de zorg en schoonmaakbranche

DiTOIL

Merkpositionering schrijven, pay-off bedenken en key visuals bedenken

Hutten

Merkstrategie van business unit care & cure schrijven. Boekje Gastvrijheidsarchitectuur herschrijven

B-art gietvloerboutique

Merkpositionering schrijven, pay-off bedenken en merkconcept ontwikkelen

Bumbal

Merkpositionering schrijven, pay-off bedenken en merkconcept ontwikkelen

Hearingcoach software

Merkpositionering schrijven, pay-off bedenken, website ontwikkelen en merkactivatie bedenken

Midpoint Brabant

Strategisch communicatieplan schrijven

Profielen van andere marketeers

Simone Schulz

Simone Schulz

Nancy Weststrate

Vianne Scharloo

Vianne Scharloo

Quote Margreet

Margreet Elting-Bloemsma

Marco Diks

Willemijn Brinkman

Ontdek onze Interim Marketing diensten